ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: маркетинг, рекламна діяльність, товарний портфель, товари пасивного попиту, довіра споживачів, охоплення споживачів, цільовий сегмент, непрямий дохід, коефіцієнт еластичності, рівноважний стан динамічної системи, монотонна збіжність, динамічна модель

Анотація

Проведено аналіз сучасних наукових напрацювань щодо маркетингових методів просування товарів на ринку, зокрема, рекламної діяльності, з урахуванням економіко-математичного забезпечення. Серед актуальних наукових напрямків відзначено: вплив інфлюенсерів в рекламній діяльності, вплив інтерактивної реклами на залученість споживачів, використання штучного інтелекту й машинного навчання, використання моделей економічної динаміки та стохастичного моделювання в рекламній діяльності, інші типи оптимізаційних методів та моделей. Обґрунтовано структурно-функціональну схему формування довіри споживачів до продукції підприємств від рекламної діяльності, з зазначенням відповідної множини факторів.

Посилання

Boerman, S. C., & van Reijmersdal, E. A. (2022) Disclosing influencer marketing: A clear path to consumer understanding? Journal of Advertising, no. 51(1), pp. 11–27.

Kapitan, S., Silvera, D. H., & Laroche, M. (2021) Do influencer endorsements reduce prejudice toward minorities? Journal of Consumer Research, no. 48(4), pp. 755–775.

Rietveld, R., van Dolen, W., Mazloom, M., & Hout, R. (2022). Creating brand loyalty through user-generated content: The role of perceived value in the context of social media. Journal of Business Research, no. 145, pp. 1–12.

Marhasova V. et al. (2020) Problems of competitive development of industry in Ukraine. European Journal of Accounting, Finance & Business, no. 14, 24.

Shmygol, N., Galtsova, O., Yelisyeyeva, O., & Belozertsev, V. (2021, November). Priority areas of state regulation of the industry in the context of sustainable development. In IOP Conference Series: Earth and Environmental Science (Vol. 915, No. 1). IOP Publishing.

Xu, Y., Chen, Z., & Li, Y. (2022) Understanding the impact of interactive advertising on consumer engagement: A meta-analysis. Journal of Interactive Marketing, no. 56, pp. 35–54.

Zhang, Y., & Wang, S. (2023) The effectiveness of personalized video advertisements in digital marketing. Journal of Marketing Science, no. 15(2), pp. 142–160.

Kravchenko, T. A., & Zozulia, O. V. (2022) Analiz povedinkovykh reaktsii spozhyvachiv na tsyfrovu reklamu za dopomohoiu klasternoho analizu. Naukovi pratsi Odeskoho natsionalnoho universytetu imeni I. I. Mechnykova. Ekonomika, no. 34(5), pp. 87–99.

Luo, X., Andrews, M., Fang, Z., & Phang, C. W. (2021). Mobile targeting. Management Science, no. 67(3), pp.1588–1608.

Gudz, P., Shmygol, N., Gudz, M., Cherniavska, O., & Cherniavska, Y. (2022). Economy Digitalization in Paradigm of Reproductive Process. In Proceedings of the 5th International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence (Vol. 1, pp. 67–75).

Shmygol N. M. (2019) Introduction of elements of corporate social responsibility in the company management system: strategies, income, efficiency. Bulletin of Zaporizhzhya National University (Economic Sciences), no. 1 (4), pp. 212–214.

Опубліковано
2024-06-26
Як цитувати
Шмиголь, Н., Бирський, В., & Антонюк, А. (2024). ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Управління змінами та інновації, (10), 42-45. https://doi.org/10.32782/CMI/2024-10-8