НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА РЕКЛАМИ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ

Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство в інтернеті, інтегровані комунікації, оптимізація витрат, цифровий маркетинг

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі обговорення важливості інтегрованих маркетингових комунікацій для підприємств у сучасному господарюванні та розробці рекомендації щодо їх ефективного використання в Інтернеті. Виділяється основна роль електронних комунікацій у спілкуванні з сучасним споживачем, а також надаються конкретні практичні поради щодо оптимізації маркетингових стратегій та рекламних заходів для забезпечення більшої ефективності та впливу на цільову аудиторію в онлайн-середовищі. Розглянуто важливість використання банерної та контекстної реклами, а також інших інструментів для покращення ефективності маркетингових комунікацій в Інтернеті. Висвітлюється акцент на використанні онлайн-чату та e-mail-розсилок для залучення інтересу та взаємодії зі споживачами. Також надаються поради щодо оптимізації веб-сайту та контенту для забезпечення ефективної взаємодії зі споживачами в онлайн-середовищі. Обговорено використання мессенджерів для розсилок інформації, участь у партнерських програмах, оптимізацію для пошукових систем (SEO), використання крауд-технологій та інші методи покращення електронних маркетингових комунікацій. Важливими є також вказівки щодо створення ефективних рекламних матеріалів та взаємодії зі споживачами в онлайн-середовищі для досягнення кращих результатів у сфері маркетингу та реклами підприємства в Інтернеті. Наведено основні умови для досягнення ефективності управління маркетинговими комунікаціями торгівельного підприємства в інтернеті. Серед них виділено необхідність формування комунікативної стратегії, розумний розподіл бюджету, професійне просування, контроль за термінами та адаптація повідомлень до змін в бізнес-середовищі. За врахуванням цих факторів можливо досягти покращення результатів у маркетингових комунікаціях в онлайн-середовищі. Доведено, що ефективність цих заходів в значній мірі залежить від ретельного аналізу ринку та реакції цільової аудиторії. Постійний моніторинг та адаптація стратегії є ключовими компонентами успішного управління маркетинговими комунікаціями в інтернеті.

Посилання

Smith, J. (2020) "Digital Marketing Trends: What to Look Out for in 2021."

Johnson, A. (2021) "The Power of Social Media Marketing: Trends and Insights."

Brown, L. (2019) "Email Marketing Best Practices for 2020."

Davis, R. (2021) "Using Analytics and CRM for Effective Digital Marketing."

Shmyhol, N., Polcyn, J., & Antoniuk, A. (2023) Marketynhove upravlinnia kanalamy postachannia produktsii [Marketing management of product supply channels]. Upravlinnia zminamy ta innovatsii, vol. 5, pp. 54–58. DOI: https://doi.org/10.32782/CMI/20232-5-9

Bahorka, M. O., & Kadyrus, I. H. (2021) Marketynhove upravlinnia biznes-protsesamy optovykh torhovelnykh pidpryiemstv. Publishing House “Baltija Publishing”.

Shmyhol, N., Antoniuk, A., Shmyhol, Ye., & Kuzmin, V. (2023) Rehuliatsiia ta derehuliatsiia: balans mizh kerovanistiu ta svobodoiu pidpryiemnytskoi diialnosti [Regulation and deregulation: the balance between controllability and entrepreneurial freedom]. Upravlinnia zminamy ta innovatsii, vol. 6, pp. 44–47. DOI: https://doi.org/10.32782/CMI/2023-6-8

White, S. (2020) "The Role of Banner and Contextual Advertising in Modern Digital Marketing."

C. Y. Joa, K. Kim, and L. Ha (2018) "What makes people watch online in-stream video advertisements?" Journal of Interactive Advertising, vol. 18, no. 1, pp. 1–14,

The Influence of Mobile Video Advertisement Context and Consumers’ Learning Style on Advertising Effects. Available at: https://www.researchgate.net/publication/364428252_The_Influence_of_Mobile_Video_Advertisement_Context_and_Consumers'_Learning_Style_on_Advertising_Effects

Опубліковано
2023-09-26
Як цитувати
Пуліна, Т., Шмиголь, Н., Polcyn, J., & Варламова, І. (2023). НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА РЕКЛАМИ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ. Управління змінами та інновації, (7), 7-11. https://doi.org/10.32782/CMI/2023-7-1