КОМУНІКАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ
Анотація
У статті розглянуто актуальні аспекти розвитку комунікаційних процесів в індустрії гостинності в умовах динамічного ринку та високої конкуренції. Проведено аналіз концепції маркетингового комплексу «4P» у контексті готельно-ресторанного бізнесу, охарактеризовано її практичне значення для формування унікальної ринкової пропозиції. Особливу увагу приділено особливостям комунікацій у сфері гостинності, які включають персоніфікований підхід, культурну чутливість, багатоканальність та емоційну складову. Окреслено сучасні технології комунікації, що впроваджуються суб’єктами галузі, зокрема CRM-системи, чат-боти, соціальні мережі, мобільні платформи тощо. Також проаналізовано роль внутрішньої та зовнішньої комунікації як чинників, що впливають на ефективність управління, якість сервісу та репутацію підприємств. Наведено приклади комунікаційних стратегій провідних міжнародних компаній індустрії гостинності, які демонструють важливість цілеспрямованої комунікаційної політики для сталого розвитку бізнесу.
Посилання
Босовська М., Бовш Л., Охріменко А. Цифрова трансформація технологій маркетингу. Scientia fructuosa, 2022. Том 144, № 4. С. 52–71. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)04
Транченко Л., Яворська В., Сич В., Тимчук С., Терещук Н. Особливості комунікації в індустрії гостинності в контексті глобалізації. Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки. 2021. Том 26, №1 (38). С. 135–146. DOI: https://doi.org/10.18524/2303-9914.2021.1(38).234686
Степанець І., Гринюк Д., Савицька Н. Соціальні мережі як інструмент ефективної комунікації між стейкхолдерами туристичної індустрії в кризовий період. Економіка та суспільство. 2022. № 44. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-36
Чепурда Л., Матвійчук Л., Герман І. Сутність та значення стратегічного маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024. № 3 (13). С. 86-94. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.3(13).2024.13
Чепурда Л., Чепурда Г., Матвійчук Л. Досвід застосування інноваційних технологій в практиці реалізації методів стратегічного маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024. № 2 (12). С. 68-78. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(12).2024.9
Зубехіна Т., Матвійчук Л. Організаційно-економічні інструменти стратегічного розвитку підприємств індустрії гостинності в умовах цифровізації. Цифрова економіка та економічна безпека. 2024. № 6 (15). С. 273-278. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.15-43
Bosovska M., Bovsh L., Okhrimenko A. (2022). Tsyfrova transformatsiia tekhnolohii marketynhu [Digital transformation of marketing technologies]. Scientia fructuosa, Tom 144, № 4 (Ver 2022), pp. 52–71. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)04 (in Ukrainian)
Tranchenko L., Yavorska V., Sych V., Tymchuk S., Tereshchuk N. (2021). Osoblyvosti komunikatsii v industrii hostynnosti v konteksti hlobalizatsii [Features of communication in the hospitality industry in the context of globalization]. Visnyk Odeskoho natsionalnoho universytetu. Heohrafichni ta heolohichni nauky, Tom 26 № 1 (38), pp. 135–146. DOI: https://doi.org/10.18524/2303-9914.2021.1(38).234686 (in Ukrainian)
Stepanets I., Hryniuk D., & Savytska N. (2022). Sotsialni merezhi yak instrument efektyvnoi komunikatsii mizh steikkholderamy turystychnoi industrii v kryzovyi period [Social networks as a tool for effective communication between stakeholders of the tourism industry in a crisis period]. Ekonomika ta suspilstvo, № 44. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-36 (in Ukrainian)
Chepurda L., Matviichuk L., Herman I. (2024). Sutnist ta znachennia stratehichnoho marketynhu v turyzmi ta hotelno-restorannomu biznesi [The essence and importance of strategic marketing in tourism and hotel and restaurant business]. Innovatsii ta tekhnolohii v sferi posluh i kharchuvannia, № 3 (13), pp. 86-94. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.3(13).2024.13 (in Ukrainian)
Chepurda L., Chepurda H., Matviichuk L. (2024). Dosvid zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii v praktytsi realizatsii metodiv stratehichnoho marketynhu v turyzmi ta hotelno-restorannomu biznesi [Experience of applying innovative technologies in the practice of implementing strategic marketing methods in tourism and hotel and restaurant business]. Innovatsii ta tekhnolohii v sferi posluh i kharchuvannia, № 2 (12), pp. 68-78. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(12).2024.9 (in Ukrainian)
Zubekhina T., Matviichuk L. (2024). Orhanizatsiino-ekonomichni instrumenty stratehichnoho rozvytku pidpryiemstv industrii hostynnosti v umovakh tsyfrovizatsii [Organisational and economic instruments for the strategic development of hospitality industry enterprises in the context of digitalisation]. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka, № 6 (15), pp. 273-278. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.15-43 (in Ukrainian)