КОМПЕТЕНТНІСТНА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • П.В. Гудзь Національний університет «Запорізька політехніка»
  • А.Ю. Кунаєв Національний університет «Запорізька політехніка»
Ключові слова: менеджмент, компетентність, компетенція, менеджер, авіабудівне підприємство, ефективність, ПАТ «Мотор Січ»

Анотація

Проаналізовано стан і тенденції розвитку сучасного авіабудування в світі та країні. Актуалізовано пріоритет і потребу розвитку менеджменту персоналу шляхом підвищення компетентностей і компетенцій менеджерів галузі як основу ефективності менеджменту авіаційного підприємства як цілісного виробничого комплексу. Проаналізовано вимоги до сучасних і перспективних компетенцій до менеджерів авіабудівного підприємства: лідерство і командна робота, планування ресурсів, бізнес-аналітики, ризик-менеджменту, управління даними продукту, управління знаннями, міжнародна кооперація, розвиток бізнесу – формує попит на управлінців авіаційними програмами. Визначено перелік сучасних компетенцій менеджера для забезпечення ефективності менеджменту авіабудівного підприємства за його функціональними зонами відповідальності: організація роботи, підготовка і реалізація управлінських рішень, виконання адміністративних функцій, навчання і розвиток персоналу, оцінка і контроль роботи підлеглих, мотивація персоналу, обмін інформацією та комунікації, самоменеджмент з організації роботи.

Посилання

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие, реализация ; пер. с англ. Москва : «Когито-Центр», 2002. 396 с.

Рамперсад К. Хьюберт. Универсальная система показателей деятельности: Как достигать результатов, сохраняя целостность ; пер. с англ. Москва : Альпина Бизнес Букс, 2004. 352 с.

Жам О.Ю. Оцінка ефективності управління персоналом авіакомпаній. Проблеми інформатизації та управління : зб. наук. праць. Київ : НАУ, Укравіатранс, 2012. Вип. 35. С. 53–56.

Boeing wants to produce aplane every 10 hours by 2020, CEO says. URL: https://www.cnbc.com/2018/02/15/boeing-ceo-produce-a-plane-every-10-hours-by-2020.html

Шкурко Дмитрий. Вячеслав Богуслаев, президент АО «Мотор Сич»: Наши вертолеты бьют Гиннеса и колеблют монополии. URL: http://www.wing.com.ua/content/view/16453/52

Закон України «Про розвиток літакобудівної промисловості». Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001. 50. Ст. 261.

Наврузов Ю.В. Управленческая неэффективность. Методы оценки потерь и экономически обоснованные способы их предотвращения. Менеджмент сегодня. 2007. № 5 (41) октябрь. С. 272–279.

Грибюк Д.В. Проектно-орієнтоване управління авіабудівними підприємствами. Сучасні підходи до управління підприємством : Збірник тез доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 28.04. 2016 р. Київ : Вид-во «Політехніка», 2016. 104 с.

Офіційний сайт ПАТ «Мотор Січ. URL: http://www.motorsich.com/ukr/products/land/vrazrabotke/»

Павелко В.Ю. Забезпечення підвищення ефективності управління аеропортовим комплексом на основі концепції якості : монографія. Запоріжжя : ЗНТУ, 2014. 320 с.

Перспективная работа в Объединенной авиастроительной корпорации. URL: http://docplayer.ru/31090352-Perspektivnaya-rabota-v-obedinennoy-aviastroitelnoy-korporacii.html

Raven Dzh. Kompetentnost v sovremennom obschestve: vyiyavlenie, razvitie, realizatsiya ; per. s angl. Moskva : «Kogito-Tsentr», 2002. 396 s.

Rampersad K. Hyubert. Universalnaya sistema pokazateley deyatelnosti: Kak dostigat rezultatov, sohranyaya tselostnost ; per. s angl. Moskva : Alpina Biznes Buks, 2004. 352 s.

Zham O.Iu. Otsinka efektyvnosti upravlinnia personalom aviakompanii. Problemy informatyzatsii ta upravlinnia : zb. nauk. prats. Kyiv : NAU, Ukraviatrans, 2012. Vyp. 35. S. 53–56.

Boeing wants to produce aplane every 10 hours by 2020, CEO says. URL: https://www.cnbc.com/2018/02/15/boeing-ceo-produce-a-plane-every-10-hours-by-2020.html

Shkurko Dmitriy. Vyacheslav Boguslaev, prezident AO «Motor Sich»: Nashi vertoletyi byut Ginnesa i koleblyut monopolii. URL: http://www.wing.com.ua/content/view/16453/52

Zakon Ukrainy «Pro rozvytok litakobudivnoi promyslovosti». Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy (VVR), 2001. 50. St. 261.

Navruzov Yu.V. Upravlencheskaya neeffektivnost. Metodyi otsenki poter i ekonomicheski obosnovannyie sposobyi ih predotvrascheniya. Menedzhment segodnya. 2007. # 5 (41) oktyabr. S. 272–279.

Hrybiuk D.V. Proektno-oriientovane upravlinnia aviabudivnymy pidpryiemstvamy. Suchasni pidkhody do upravlinnia pidpryiemstvom : Zbirnyk tez dopovidei VII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu, 28.04. 2016 r. Kyiv : Vyd-vo «Politekhnika», 2016. 104 s.

Ofitsiinyi sait PAT «Motor Sich. URL: http://www.motorsich.com/ukr/products/land/vrazrabotke/»

Pavelko V.Iu. Zabezpechennia pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia aeroportovym kompleksom na osnovi kontseptsii yakosti : monohrafiia. Zaporizhzhia : ZNTU, 2014. 320 s.

Perspektivnaya rabota v Ob'edinennoy aviastroitelnoy korporatsii. URL: http://docplayer.ru/31090352-Perspektivnaya-rabota-v-obedinennoy-aviastroitelnoy-korporacii.html

Опубліковано
2021-02-08
Як цитувати
Гудзь, П., & Кунаєв, А. (2021). КОМПЕТЕНТНІСТНА СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ АВІАБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Управління змінами та інновації, (2), 11-15. вилучено із https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/23