ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ

  • Т.М. Шестакова Приазовський державний технічний університет
Ключові слова: інформація, символічний простір, комунікаційна політика, зовнішні та внутрішні комунікації, управління комунікаціями

Анотація

Метою статті є дослідження умов та принципів будування комунікаційної політики та розробка основних напря- мів зовнішньої комунікаційної політики промислового підприємства в кризових умовах. Комунікаційна політика вклю- чає визначення цілей комунікації, шляхів їх досягнення, зміст поширюваної на різні аудиторії інформації, планування зворотного зв'язку. Продумана комунікаційна політика дозволяє аналізувати, планувати, ефективно використовувати максимально можливу кількість каналів, по яких здійснюються комунікації конкретного підприємства. Відсутність комунікаційної політики значно знижує якість комунікацій, що, в кінцевому підсумку, виражається у фінансових втра- тах. У статті визначені умови, які повинні враховуватися при розробці комунікаційної політики сучасного підпри- ємства в кризових умовах, проаналізовані принципи управління кризовими комунікаціями. Формування зовнішньої ко- мунікаційної політики в кризових умовах розглянуто на прикладі ПРАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ». Вказані недоліки існуючої комунікаційної політики, запропоновані принципи PR-захисту можуть бути використані для підтримки позитивного іміджу підприємства.

Посилання

Минкина В.А. Коммуникационная политика библиотеки: содержание и особенности формирования. Научные и технические библиотеки. 2003. № 6 С.13–30.

Кризисные коммуникации. URL: http://yavibral.ru/index.php?page=6&news_id=125.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. Москва : Рефлбук, Ваклер, 2001. 656 с.

Сакавитин А. Управление коммуникациями в кризисных ситуациях: работа с персоналом. URL: https://www.psycho.ru/library/399.

Поведение в кризисной ситуации: 4 правила и 8 советов от Стивена Карвера. URL: http://edinstvo-gomel.by/index.php/2013-03-26-09-02-06/2013-03-26-09-05-49/776-2014-03-27-23-38-19.html

Сухов С. Практика public relations: технократический взгляд. URL: https://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=011737.

Деревянко Е. Коммуникативная политика украинских холдингов. URL: http://www.cfin.ru/press/zhuk/2004-4/08.shtml.

Студеникин Н. Коммуникационная стратегия компании в условиях кризиса. URL: http://pandia.ru/text/79/402/2785.php.

Minkina V.A. (2003) Kommunikatsionnaya politika biblioteki: soderzhaniye i osobennosti formirovaniya [Communication po-licy of the library: content and features of the formation]. Nauchnyye i tekhnicheskiye biblioteki, no. 6, pp. 13–30. (in Ukrainian)

Krizisnyye kommunikatsii [Crisis Communications]. Available at: http://yavibral.ru/index.php?page=6&news_id=125. (in Ukrainian)

Pocheptsov G.G. (2001) Teoriya kommunikatsii [Theory of Communication]. Moscow: Reflbuk. Vakler. (in Ukrainian)

Sakavitin A. Upravleniye kommunikatsiyami v krizisnykh situatsiyakh: rabota s personalom [Management of communications in crisis situations: work with personnel]. Available at: https://www.psycho.ru/library/399. (in Ukrainian)

Povedeniye v krizisnoy situatsii: 4 pravila i 8 sovetov ot Stivena Karvera [Behavior in a crisis situation: 4 rules and 8 tips from Stephen Carver]. Available at: http://edinstvo-gomel.by/index.php/2013-03-26-09-02-06/2013-03-26-09-05-49/776-2014-03-27-23-38-19.html. (in Ukrainian)

Suhkov S. Praktika public relations: tekhnokraticheskiy vzglyad [Practice of public relations: technocratic view]. Available at: https://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=011737. (in Ukrainian)

Derevyanko E. Kommunikativnaya politika ukrainskikh kholdingov [Communicative policy of Ukrainian holdings]. Available at: http://www.cfin.ru/press/zhuk/2004-4/08.shtml. (in Ukrainian)

Studenikin N. Kommunikatsionnaya strategiya kompanii v usloviyakh krizisa [Communication strategy of the company in crisis conditions]. Available at: http://pandia.ru/text/79/402/2785.php. (in Ukrainian)

Опубліковано
2021-01-28
Як цитувати
Шестакова, Т. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ. Управління змінами та інновації, (1), 85-90. вилучено із https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/20