АНАЛІЗ ЗМІН ІМІДЖЕВИХ СТРАТЕГІЇ ЛІДЕРСТВА ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД
Анотація
У статті досліджено зміни в стратегіях іміджу лідерства в умовах інформаційної економіки. Визначено модель іміджу як систему методів та інструментів внутрішнього і зовнішнього управлінського впливу, спрямованих на формування, підтримку та розвиток позитивного іміджу підприємства (особи, продукту, послуги) серед цільової аудиторії.. Проаналізовано успішні практики формування іміджу світових ІТ-лідерів, таких як Google, Microsoft, та інші. Виділено ключові чинники їхнього успіху: інновації, залучення клієнтів, соціальна відповідальність, обмін знаннями та цифрова присутність. Запропоновано авторське бачення іміджевої стратегії лідерства, яка формує репутацію надійного та інноваційного партнера. Особливу увагу приділено здатності ефективно управляти кризовими ситуаціями для збереження позитивного іміджу.
Посилання
Шкарлет С. M., Дубина М. В. Ідентифікація сутності інформаційної економіки. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2017. № 1 (9). С. 99–104.
Узбек Д. А. Національні економічні інтереси інноваційно-інтеграційного розвитку підприємництва в умовах інформаційної економіки. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси : ЧДТУ, 2022. Вип. 64. С. 49–61.
Investing in the development of information infrastructure for technology transfer under the conditions of a regional market / Zinchenko O., Finahina O., Pankova L. et al. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2021. No. 3 (13 (111)). P. 6–17. DOI: 10.15587/1729-4061.2021.235948. URL: https://ssrn.com/abstract=3890762
Боковець, В. В. Управління іміджем підприємства : електронний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання. Вінниця: ВНТУ, 2024. 112 с. URL: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2024/Bokovets_2024_112.pdf
Погосян К. В., Литвиненко К. О. Корпоративний імідж як чинник конкурентоспроможності компанії. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2020. Т. 31 (70). № 2 (2). С. 24–28.
Савіна Г. Г. Сутність управління іміджем організації в сучасних умовах. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2021. № 1. С. 257-263. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_1_35
Зінченко О. А. Інституційні фактори формування іміджу регіону. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 24. С. 182-187. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_39
Бажал Ю. М. Інформаційна економіка. Роль інформації у формуванні ринкової економіки: монографія / за заг. ред. І. Розпутенка. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Ін-т підвищення кваліфікації керівних кадрів. Київ: К.І.С., 2004. C. 34–57.
Шарков Ф. І.. Константи гудвілу: стиль, паблісіті, репутація, імідж і бренд фірми: Навчальний посібник: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К °», 2010. 272 с. URL: http://rua.pp.ua/model-imidja-26882.html
Москаленко В. В., Матвієнко А. О., Фонта Н. Г. Дослідження та проєктування архітектури Marketing Cloud Salesforce CRM в залежності від маркетингової стратегії компанії. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналіз, управління та інформаційні технології : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2023. № 2 (10). С. 21-30. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72667
Огляд Salesforce CRM. Термінологія, готові рішення та функціонал. URL: https://dou.ua/lenta/columns/salesforce-crm-1/
Офіційний сайт Salesforce. URL: https://www.salesforce.com/
Рішення SAP Sustainability. Зробіть сталий розвиток основою вашог бізнесу. URL: https://www.sap.com/ukraine/products/sustainability.html
Міноборони завершило перший етап впровадження системи управління оборонними ресурсами в ЗСУ. Міністерство оборони України. URL: https://mod.gov.ua/news/minoboroni-zavershilo-pershij-etap-vprovadzhennya-sistemi-upravlinnya-oboronnimi-resursami-v-zsu
Офіційний сайт Buffer Group. URL: https://buffergroup.com/
Що таке Salesforce і чим вона цікава для досвідчених розробників. URL: https://dou.ua/lenta/articles/what-salesforce-is
Shkarlet S. M., Dubyna M. V. (2017). Identyfikatsiia sutnosti informatsiinoi ekonomiky [Identification of the essence of the information economy]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia, vol. 9, no. 1, pp. 99–104. (in Ukrainian)
Uzbek D. A. (2022). Natsionalni ekonomichni interesy innovatsiino-intehratsiinoho rozvytku pidpryiemnytstva v umovakh informatsiinoi ekonomiky [National economic interests of innovative and integrated development of entrepreneurship in the context of the information economy]. Zbirnyk naukovykh prats Cherkaskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky. Cherkasy : ChDTU, issue 64. pp. 49–61. (in Ukrainian)
Zinchenko O., Finahina O., Pankova L. et al. (2021). Investing in the development of information infrastructure for technology transfer under the conditions of a regional market. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. No. 3 (13 (111)). pp. 6–17. DOI: 10.15587/1729-4061.2021.235948. Retrieved from: https://ssrn.com/abstract=3890762 (in English).
Bokovets, V. V. (2024). Upravlinnia imidzhem pidpryiemstva: elektronnyi navchalnyi posibnyk kombinovanoho (lokalnoho ta merezhnoho) vykorystannia [Enterprise image management: electronic textbook for combined (local and network) use]. Vinnytsia: VNTU, 112 p. Retrieved from: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2024/Bokovets_2024_112.pdf (in Ukrainian)
Pohosian K. V., Lytvynenko K. O. (2020). Korporatyvnyi imidzh yak chynnyk konkurentospromozhnosti kompanii [Corporate image as a factor of company competitiveness]. Vcheni zapysky Tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V. I. Vernadskoho. Ser.: Ekonomika i upravlinnia. Vol. 31 (70), no. 2 (2), pp. 24–28. (in Ukrainian).
Savina H. H. (2021). Sutnist upravlinnia imidzhem orhanizatsii v suchasnykh umovakh [The essence of managing the image of the organization in modern conditions.]. Visnyk Khersonskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. no. 1. pp. 257-263. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_1_35 (in Ukrainian).
Zinchenko O. A. (2017). Instytutsiini faktory formuvannia imidzhu rehionu [Institutional factors of forming the image of the region]. Prychornomorski ekonomichni studii. Issue 24, pp. 182-187. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_39 (in Ukrainian).
Bazhal, Yu. (2004). Informatsiina ekonomika. Rol informatsii u formuvanni rynkovoi ekonomiky [Information economy. The role of media in shaping the market economy]. Kyiv: K.I.S. pp. 34–57. (in Ukrainian).
Sharkov F. I.. (2010). Konstanty hudvilu: styl, pablisiti, reputatsiia, imidzh i brend firmy [Goodwill constants: style, publicity, reputation, image and brand of the company]: Navchalnyi posibnyk: Vydavnycho-torhova korporatsiia «Dashkov i K°», 272 p. Retrieved from: http://rua.pp.ua/model-imidja-26882.html (in Ukrainian).
Moskalenko V. V., Matviienko A. O., Fonta N. H. (2023). Doslidzhennia ta proiektuvannia arkhitektury Marketing Cloud Salesforce CRM v zalezhnosti vid marketynhovoi stratehii kompanii [Research and design of the Marketing Cloud Salesforce CRM architecture depending on the company's marketing strategy]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI». Ser.: Systemnyi analiz, upravlinnia ta informatsiini tekhnolohii : zb. nauk. pr. Kharkiv: NTU "KhPI", no. 2 (10). pp. 21-30. Retrieved from: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72667 (in Ukrainian).
Salesforce CRM Overview. Terminology, ready-made solutions and functionality. Retrieved from: https://dou.ua/lenta/columns/salesforce-crm-1/ (in Ukrainian).
Official Salesforce website. Retrieved from: https://www.salesforce.com/ (in Ukrainian).
SAP Sustainability solutions. Make sustainable development the basis of your business. Retrieved from: https://www.sap.com/ukraine/products/sustainability.html (in Ukrainian).
The Ministry of Defense has completed the first stage of implementing the defense resource management system in the Armed Forces of Ukraine. Ministry of Defense of Ukraine. Retrieved from: https://mod.gov.ua/news/minoboroni-zavershilo-pershij-etap-vprovadzhennya-sistemi-upravlinnya-oboronnimi-resursami-v-zsu (in Ukrainian).
Official Buffer Group website. Retrieved from: https://buffergroup.com/ (in Ukrainian).
What is Salesforce and why is it interesting for experienced developers. Retrieved from: https://dou.ua/lenta/articles/what-salesforce-is (in Ukrainian).