ОСОБЛИВОСТІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДИНГУ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • К.І. Антонюк Національний університет «Запорізька політехніка»
  • М.О. Парій Національний університет «Запорізька політехніка»
Ключові слова: корпоративний брендинг, ринок ІТ-аутсорсингу, бренд-ідентичність, точки контакту, бренд роботодавця

Анотація

У роботі проаналізовано особливості формування бренду підприємства на ринку інформаційних технологій. Досліджено тенденції розвитку ринку ІТ-аутсорсингу та рівень конкуренції на ньому. Визначено особливості формування маркетингової стратегії ІТ-підприємством, запропоновано тактичні заходи із впровадження корпоративного бренду. Розроблено рекомендації щодо розвитку бренд-ідентичності, зокрема шляхом встановлення точок контакту з брендом на різних етапах здійснення покупки. Обґрунтовано актуальність розвитку бренду роботодавця; розкрито сутність та значення цієї категорії.

Посилання

Кошкарьова Є.Л. Cучасні тенденції світового ринку ІТ-аутсорсингу. Серія «Економічна». 2016. № 91. С. 153–161.

Бабанін О.С. Статистика розвитку ІТ-ринку в США, Україні й світі. Статистика України. 2013. № 1. С. 22–27.

Кулинич О.О., Войтко С.В. Напрями розвитку ІКТ-сфери у забезпеченні належного рівня конкурентоспроможності на міжнародному ринку ІТ-послуг. Економіка. Управління. Інновації. 2014. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2014_1_60.pdf.

Голидьбіна А.В., Язвінська Н.В. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому. Економіч¬ний вісник НТУУ «КПІ». 2017. № 14. С. 1–13.

Башмаков Д.В. Брендинг і механізм його реалізації в маркетинговій діяльності організації : монографія. Москва : Изда¬тельство МГОУ, 2011. 143 с.

Аакер Д. Создание сильных брендов [пер. с англ.]. Москва : Издательский дом Гребенникова, 2008. 440 с.

Васьків Р.І. Місце бренду роботодавця в загальному брендингу компанії. Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 24.6. C. 169–175.

Оберемчук В.Ф. Стратегія розвитку бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства. Вісник Кам'янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. 2015. Вип. 10. С. 205–209.

Koshkarova E.L. (2016) Cuchasnі tendentsіyi svіtovogo rinku ІT-autsorsingu [Contemporary trends in the global IT outsourcing market]. Serіya «Ekonomіchna», no. 91, pp. 153–161 (in Ukr.).

Babanіn O.S. (2013) Statistika rozvitku ІT-rinku v SShA. Ukraїnі y svіtі [Statistics on the development of the IT market in the USA, Ukraine and the world]. Statistika Ukraїni, no. 1, pp. 22–27 (in Ukr.).

Kulinich O.O. (2014) Napryami rozvitku ІKT-sferi u zabezpechennі nalezhnogo rіvnya konkurentospromozhnostі na mіzhnar¬odnomu rinku ІT-poslug [Areas of development of ICT-sphere in ensuring an adequate level of competitiveness in the international IT market]. Ekonomіka. Upravlіnnya. Іnnovatsіyi, no. 1. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2014_1_60.pdf. (in Ukrainian)

Golidbіna A.V. (2017) Osoblivostі suchasnogo rinku ІT-poslug ta spetsifіka prosuvannya na nomu [Features of the modern mar¬ket of IT services and specificity of promotion on it]. Ekonomіchniy vіsnik NTUU «KPІ», no. 14, pp. 1–13. (in Ukrainian)

Bashmakov D.V. (2011) Brending і mekhanіzm yogo realіzatsіe v marketingovіy dіyalnostі organіzatsіy: monografіya [Brand¬ing and the mechanism of its realization in the marketing activities of the organization: a monograph]. Moscow: Publishing house MGOU. (in Ukrainian)

Aaker D. (2008) Sozdaniye silnykh brendov [Creating Strong Brands]. (Trans. from English). Moscow: Izdatelskiy dom Greben¬nikova. (in Ukrainian)

Vaskіv R.І. (2014) Mіstse brendu robotodavtsya v zagalnomu brendingu kompanіy [Place the brand of the employer in the com¬pany's overall branding]. Naukoviy vіsnik NLTU Ukrayni, no. 24.6, pp. 169–175. (in Ukrainian)

Oberemchuk V.F. (2015) Strategіya rozvitku brendu robotodavtsya yak skladova bіznes-strategіy pіdpriemstva [The brand development strategy of the employer as part of the business strategy of the enterprise]. Vіsnik Kam'yanets-Podіlskogo natsіonalnogo unіversitetu іmenі Іvana Ogіenka. Ekonomіchnі nauki, no. 10, pp. 205–209. (in Ukrainian)

Опубліковано
2021-02-08
Як цитувати
Антонюк, К., & Парій, М. (2021). ОСОБЛИВОСТІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДИНГУ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Управління змінами та інновації, (2), 5-10. вилучено із https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/22