ПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЯК ТРИГЕР ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У статті розглядається значення прийняття ефективних управлінських рішень як ключового тригера для вдосконалення якості послуг у готельному бізнесі. Автором запропоновано стратегічну модель управління, яка спрямована на покращення обслуговування клієнтів, підвищення конкурентоспроможності та адаптацію до сучасних викликів ринку. Досліджено вплив стратегічного планування на систематизацію процесів управління якістю послуг через інтеграцію інноваційних технологій, розвиток персоналу та впровадження клієнтоорієнтованих підходів. У статті розкрито взаємозв’язок між управлінськими рішеннями, задоволеністю клієнтів і стійким розвитком готельного бізнесу. Особливу увагу приділено оцінці позитивних динамічних змін, очікуваних від впровадження моделі в Україні, включаючи підвищення рівня обслуговування, оптимізацію управлінських процесів, розвиток людського капіталу та стимулювання туристичного потоку. Автор обґрунтовує, що впровадження моделі може стати основою для формування довгострокових конкурентних переваг, сприяти економічному зростанню та інтеграції України у світовий туристичний простір.
Посилання
Maslyhan O., Bannikov V., Lobunets T., Buriak I., and Shevchuk, L. On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. Revista Amazonia Investiga. 2022. Vol. 11 (55). Pp. 334-343.
Nadkarni S., Prugl R. Digital transformation: a review, synthesis, and opportunities forfuture research. Management Review Quarterly. 2021. Vol. 71 (2). Pp. 233-341.
Бреус С., Пригарський В. Ефективні управлінські рішення: методи та прийоми. Економіка та суспільство. 2024. №67. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-23/.
Дудник С. Інновації в управлінні готелями: вплив нових технологій на покращення обслуговування клієнтів. Економіка та суспільство. 2024. №66. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-66.
Жалінська І.В. Сучасні підходи до управління якістю готельних послуг: їх розвиток та стан в Україні. Економіка, управління та адміністрування. 2022. №3(101). С. 24-31.
Капліна А. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Економіка, організація і управління підприємством. 2016. №1 (38). С. 168-173.
Кравченко М., Голюк В. Прийняття управлінських рішень: сутність та сучасні тенденції розвитку. Економіка та суспільство. 2022. №40. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-37.
Мельник І.М., Химич Т.В. Сучасні підходи до оцінки якості обслуговування в готельних підприємствах. Економіка та управління підприємствами. 2017. Вип. 4. С. 155-161. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/14_2017_ukr/29.pdf.
Нагорняк Г., Малий О. Значення системи прийняття управлінських рішень в ефективному зростанні вітчизняного готельно-ресторанного бізнесу. Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах: Матеріали Ⅶ Міжнародної науково-практичної конференції, 05.11.2021 р. Т.: ФОП Паляниця В.А., 2021. С. 33-36.
Михайлова Н.В., Рогова Н.В., Рибакова С.С. Готельний бізнес в Україні: проблеми та основні тенденції розвитку. Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки». 2020. № 1(97). С. 79-85.
Пінчук А.С., Атанасевич О.Є. Шляхи підвищення якості готельних послуг в Україні. Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 25. С. 393-396. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/67.pdf.
Шевченко М., Дудник С., Москвіченко І. Управлінські рішення в менеджменті підприємства: проблеми стійкості, виклики цифровізації. Інвестиції: практика та досвід. 2023. №15. С. 75-80.
Яструбський М., Чжен С. Тенденції розвитку звітності підприємств: національні вимоги та зарубіжний досвід. Київський економічний науковий журнал. 2023. №2. С. 69-75.
Maslyhan, O., Bannikov, V., Lobunets, T., Buriak, I., and Shevchuk, L. (2022). On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. Revista Amazonia Investiga, 11 (55), 334-343.
Nadkarni S., Prugl R. (2021). Digital transformation: a review, synthesis, and opportunities forfuture research. Management Review Quarterly, 71 (2), 233-341.
Breus, S., Pryharskyi, V. (2024). Efektyvni upravlinski rishennia: metody ta pryiomy. Ekonomika ta suspilstvo, 67. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-23.
Dudnyk, S. (2024). Innovatsii v upravlinni hoteliamy: vplyv novykh tekhnolohii na pokrashchennia obsluhovuvannia kliientiv. Ekonomika ta suspilstvo, (66). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-66.
Zhalinska, I.V. (2022). Suchasni pidkhody do upravlinnia yakistiu hotelnykh posluh: yikh rozvytok ta stan v Ukraini. Ekonomika, upravlinnia ta administruvannia, 3(101), 24-31.
Kaplina, A. (2016) Metodychnyi pidkhid do otsinky yakosti hotelnykh posluh. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Ekonomika, orhanizatsiia i upravlinnia pidpryiemstvom, (1 (38)), 168-173.
Kravchenko, M., Holiuk, V. (2022). Pryiniattia upravlinskykh rishen: sutnist ta suchasni tendentsii rozvytku. Ekonomika ta suspilstvo, 40. Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-37.
Melnyk, I.M., Khymych, T.V. (2017). Suchasni pidkhody do otsinky yakosti obsluhovuvannia v hotelnykh pidpryiemstvakh. Ekonomika ta upravlinnja pidpryjemstvamy, 4, 155-161. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/14_2017_ukr/29.pdf.
Nahornyak, H., Maliy, O. (2021). Znachennia systemy pryiniattia upravlinskykh rishen v efektyvnomu zrostanni vitchyznianoho hotelno-restorannoho biznesu [The importance of the management decision-making system in the effective growth of the domestic hotel and restaurant business]. Proceedings of the 7th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 05 November 2021), 33-36.
Mykhailova N.V., Rohova N.V., Rybakova S.S. (2020). Hotelnyi biznes v Ukraini: problemy ta osnovni tendentsii rozvytku. Naukovyi visnyk PUET. Seriia «Ekonomichni nauky», 1(97), 79-85.
Pinchuk, A.S., Atanasevych, O.Ye. (2018). Shliakhy pidvyshchennia yakosti hotelnykh posluh v Ukraini. Ekonomika ta upravlinnja pidpryjemstvamy, 25, 393-396. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/67.pdf.
Shevchenko, M., Dudnyk, S., Moskvichenko, I. (2023). Upravlinski rishennia v menedzhmenti pidpryiemstva: problemy stiikosti, vyklyky tsyfrovizatsii. Investytsii: praktyka ta dosvid, 15, 75-80.
Iastrubskyi, M., Chzhen, S. (2023). Tendentsii rozvytku zvitnosti pidpryiemstv: natsionalni vymohy ta zarubizhnyi dosvid. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal, 2, 69-75.