ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • О.Л. Тімченко Національний університет біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: бренд, бренд‒менеджмент, аграрні підприємства, інструментарій бренд-менеджменту, інноваційний інструментарій

Анотація

У статті уточнено змістова сутність понять „бренду”, „бренд-менеджменту” та „інструментарій бренд-менеджменту”, розкрито ключові особливості сучасного інструментарію бренд-менеджменту в аграрних підприємствах, розглянуто досвід аграрних підприємств, які успішно застосовують сучасні інструменти бренд-менеджменту для підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності, розроблено рекомендації щодо формування й використання сучасного інструментарію бренд-менеджменту в аграрних підприємствах, зокрема визначено блоки формування, викрито недоліки та переваги. Наголошено, що успішне застосування сучасного інструментарію бренд-менеджменту в аграрній сфері потребує зваженого підходу, врахування особливостей підприємства та його цілей. Обґрунтовано перспективні напрями розвитку й модернізації інструментарію бренд-менеджменту в аграрних підприємствах.

Посилання

Волхонський А.С. Особливості формування бренду підприємств як фактору підвищення їх конкурентоспроможності. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 54. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-93

Карпенко Н., Іваннікова М., Білоусько Т., Яловега Н., Захаренко-Селезньова А. Інноваційні маркетингові технології для підприємств малого бізнесу. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2023. № 3(109). С. 46–53. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-3-7

Котвицька Н. М., Хрептій Д. М., Соловйов С. С. Європейський досвід інтеграції бренд-менеджменту та цифрової реклами на підприємствах. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 11. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.15620736.

Кудирко Л.П., Ратушний Б.В. Бренд-менеджмент компаній в глобальному конкурентному середовищі. Економічний простір. 2024. № 190. С. 280‒286. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-51

Лепетан І. М. Бренд-менеджмент та комунікаційні стратегії в охороні здоровʼя: ключові аспекти та значення. Ефективна економіка. 2025. № 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.34

Лишенко М.О. Бренд-менеджмент як інструмент маркетингової діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-80

Перевозова І.В., Жарська Т.М. Розробка стратегії просування бренду як дієвий інструмент бренд-менеджменту. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-76

Самодай В.П., Машина Ю.П., Ковтун Г.І. Методичні засади створення бренду. Економіка та суспільство. 2023. Випуск № 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-3

Устік Т. В., Шматок М. В. Інноваційні технології в управлінні брендом на підприємствах малого бізнесу. Економіка та суспільство. 2024. Випуск № 69. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-130

Davenport T., Guha A., Grewal D. How artificial intelligence will change the future of marketing. Journal of the Academy of Marketing Science. 2023. Vol. 48, No. 1. P. 123-141.

Keller K.L. Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity. London: Pearson Education, 2023. 789 p.

Verhoef P.C., Kannan P.K., Inman J.J. From multi-channel retailing to omni-channel retailing. Journal of Retailing. 2023. Vol. 91, No. 2. P. 201-223.

Volkhonskyi A.S. (2023) Osoblyvosti formuvannia brendu pidpryiemstv yak faktoru pidvyshchennia yikh konkurentospromozhnosti [Features of forming an enterprise brand as a factor in increasing their competitiveness]. Ekonomika ta suspilstvo. Vypusk No. 54. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-54-93 (in Ukrainian)

Karpenko N., Ivannikova M., Bilousko T., Yalovega N. & Zakharenko-Seleznyova A. (2023). Innovatsiyni marketynhovi tekhnolohiyi dlya pidpryyemstv maloho biznesu [Innovative marketing technologies for small businesses]. Naukovi Visnyk Poltavskoho Universytetu Ekonomiky i Torhivli. Seriya Ekonomichni Nauky. No. 3(109) Рр. 46–53. https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-3-7 (in Ukrainian)

Kotvytska N. M., Khreptii D. M. & Soloviov S. S. (2025) Yevropeiskyi dosvid intehratsii brend-menedzhmentu ta tsyfrovoi reklamy na pidpryiemstvakh [European experience in integrating brand management and digital advertising in enterprises]. Aktualni pytannia ekonomichnykh nauk. No. 11. DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.15620736. (in Ukrainian)

Kudyrko L.P. & Ratushnyi B.V. (2024) Brend-menedzhment kompanii v hlobalnomu konkurentnomu seredovyshchi [Brand management of companies in a global competitive environment]. Ekonomichnyi prostir. No. 190. Рр. 280 ‒ 286. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-51 (in Ukrainian)

Lepetan I. M. (2025) Brend-menedzhment ta komunikatsiini stratehii v okhoroni zdorovʼia: kliuchovi aspekty ta znachennia [Brand management and communication strategies in healthcare: key aspects and importance]. Efektyvna ekonomika. No. 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.34 (in Ukrainian)

Lyshenko M.O. (2023) Brend-menedzhment yak instrument marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv [Brand management as a tool for marketing activities of enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo. Vypusk No. 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-80 (in Ukrainian)

Perevozova I.V. & Zharska T.M. (2023) Rozrobka stratehii prosuvannia brendu yak diievyi instrument brend-menedzhmentu [Developing a brand promotion strategy as an effective brand management tool]. Ekonomika ta suspilstvo. Vypusk No. 53. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-76 (in Ukrainian)

Samodai V.P., Mashyna Yu.P. & Kovtun H.I. (2023) Metodychni zasady stvorennia brendu [Methodological principles of brand creation]. Ekonomika ta suspilstvo. Vypusk No. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-3 (in Ukrainian)

Ustik T. V. & Shmatok M. V. (2024) Innovatsiini tekhnolohii v upravlinni brendom na pidpryiemstvakh maloho biznesu [Innovative technologies in brand management in small businesses]. Ekonomika ta suspilstvo. Vypusk No. 69. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-130 (in Ukrainian)

Davenport T., Guha A. & Grewal D. (2023) How artificial intelligence will change the future of marketing. Journal of the Academy of Marketing Science. Vol. 48. No. 1. Pр. 123-141.

Keller K.L. (2023) Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity. London: Pearson Education. 789 p.

Verhoef P.C., Kannan P.K. & Inman J.J. (2023) From multi-channel retailing to omni-channel retailing. Journal of Retailing. Vol. 91. No. 2. Pр. 201-223.

Опубліковано
2025-09-24
Як цитувати
Тімченко, О. (2025). ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Управління змінами та інновації, (15), 108-112. https://doi.org/10.32782/CMI/2025-15-17