АНАЛІЗ І ОЦІНА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ ТА АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «ФЕРОЗІТ» В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Анотація
У статті розглянуто підходи до здійснення аналізу і оцінки системи управління виробництвом та асортиментом продукції ТОВ «ФЕРОЗІТ». Виокремлено управлінські аспекти управління асортиментом продукції та їх зв’язок з плануванням подальшого виробництва. Здійснено аналіз структури товарного асортименту ТОВ «ФЕРОЗІТ». Обґрунтовано вплив своєчасного компонування структури товарного асортименту на прибутковість та збутову діяльність підприємства. Наведено окремі статистичні дані розвитку будівельної галузі упродовж 2020-2022 та зазначено про перспективні тенденції наступних періодів. Згруповано внутрішні і зовнішні фактори ризику у функціонуванні системи управління виробництвом та асортиментом продукції ТОВ «ФЕРОЗІТ», сформовано матрицю SWOT-аналізу для виявлення потенційно сильних і слабких сторін, із використанням інструментарію АВС-аналізу визначено найбільш прибуткові асортиментні позиції. Обґрунтовано окремі управлінські рішення для стимулювання асортиментної політики ТОВ «ФЕРОЗІТ».
Посилання
Глущенко Ю. Є. Шумкова О. В. Особливості маркетингового управління асортиментом. Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2019. № 24. Ч. 1. С. 96–100.
Корягіна С. В., Корягін М. В. ABC-XYZ аналіз. URL: https://pidruchniki.com/1967060363074/marketing/abc-xy_analiz (дата звернення: 15.05.2022).
Кузьминчук Н. В. Куценко Т. М., Терованесова О. Ю. Управління асортиментом у контексті реалізації маркетингової товарної політики підприємства. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2018. № 5 (90). С. 52–61.
Литвин З. Б., Штефан Б. М. Бізнес-аналітика в маркетинговій діяльності підприємств: практичні підходи. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/25284/1/ (дата звернення: 15.05.2022).
Марченко В. М., Башилова В. П. АВС-XYZ-аналіз як засіб управління асортиментом машинобудівного підприємства. Економіка і суспільство. 2017. № 13. С. 597–601.
Яковлєв А. І., Лаврентьєва Л. С. Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах : монографія. Харків : НТУ «ХПІ», 2010. 164 с.
ТОВ «ФЕРОЗІТ»: офіційний сайт. URL: https://www.ferozit.ua (дата звернення: 20.06.2022).
Державна служба статистики України : тенденції ділової активності. URL: https://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення: 15.05.2022).
Hlushchenko Yu. Ye., Shumkova O. V. (2019). Osoblyvosti marketynhovoho upravlinnia asortymentom. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. № 24(1). S. 96–100.
Koriahina S. V., Koriahin M. V. ABC-XYZ analiz. Available at: https://pidruchniki.com/1967060363074/marketing/abc-xy_analiz (Retrived from: 15.05.2022) (in Ukrainian)
Kuzmynchuk N. V., Kutsenko T. M., Terovanesova O. Yu. (2018) Upravlinnia asortymentom u konteksti realizatsii marketynhovoi tovarnoi polityky pidpryiemstva. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. № 5 (90). S. 52–61.
Lytvyn Z. B., Shtefan B. M. Biznes-analityka v marketynhovii diialnosti pidpryiemstv: praktychni pidkhody. Available at: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/25284/1/ (in Ukrainian)
Marchenko V. M., Bashylova V. P. (2017). AVS-XYZ-analiz yak zasib upravlinnia asortymentom mashynobudivnoho pidpryiemstva. Ekonomika i suspilstvo. № 13. S. 597–601.
Yakovliev A. I., Lavrentieva L. S. (2010). Upravlinnia asortymentom i parametramy produktsii u rynkovykh umovakh: monohrafiia. Kharkiv: NTU «KhPI», 164 s.
TOV «FEROZIT»: ofitsiinyi sait. Available at: https://www.ferozit.ua (in Ukrainian)
Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy: tendentsii dilovoi aktyvnosti. Available at: https://www.ukrstat.gov.ua (in Ukrainian)